بررسی طراحی سایت و سئو برای مشاغل در سطح استان ها


امروزه تقریبا هر شغل و زمینه کاری به طراحی سایت و داشتن یه وب سایت نیاز دارند. ولی ما در این پست در مورد طراحی وب سایت و سئو در استان ها بحث می کنیم.
بسیاری از مشاغل محدود به یک استان خاص هستند و در سطح کشور خدمت رسانی نمی کنند به همین دلیل تمرکز خود را روی استان خود قرار می دهند.


به این مثال توجه کنید.
برای مثال شما موسسه
طراحی سایت هستید و می خواهید با عبارت هایی نظیر طراحی سایت در کرج - طراحی سایت کرج - طراحی وب سایت در کرج و یا حتی سئو در کرج در رتبه های اول گوگل قرار گیرید. خب بدیهی است که شما باید روی این کلمات تمرکز بیشتری داشته باشید و خود را از حالت جامع به حالت محدود شده تبدیل کنید.
خب برای این کار شما باید ابتدا عنوان های سایت خود را در سطح کرج محدود کنید. برای مثال عبارت طراحی سایت کرج را به عنوان title خود در نظر بگیرید. علاوه بر این باید چگالی کلمات در
طراحی سایت کاملا به نفع این عبارات تنظیم شود.

همچنین شما می خواهید با عبارت مشابه از زیرمجموعه های طراحی سایت مانند طراحی وب سایت در کرج نیز در موتورهای جستجو ارتقا پیدا کنید.
پس با استفاده از - عنوان های سایت را از هم جدا کنید.

منطقی فکر کنید!
شما باید مخاطب سایت خود را بشناسید و ببینید بیشترین مراجعه کننده از کدام مناطق است . اگر کاربری وارد سایت شما شود ولی شغل شما به گونه ای باشد که فقط محدود به منطقه ی خاصی هستید و خارج از استان نمی توانید خدمات رسانی کنید این ورودی از گوگل برای شما بی فایده خواهد بود. برای مثال سایت شما در حوزه ی آموزش حضوری
طراحی سایت فعالیت دارد و محل آموزشگاه در کرج می باشد. عبارت آموزش طراحی سایت در کرج توسط کاربران جستجو می شود. اگر این کاربر در استان شما باشد تیر شما به هدف خورده و مشتری جذب می شود. ولی اگر این بازدید کننده از استان اصفهان باشد مطمنن برای کلاس های شما ثبت نام نمی کند چون امکان حضور ندارد. پس مجبورید فقط به استان خود محدود باشید و عنوان و تمرکز خود را بر عبارت آموزش طراحی سایت کرج قرار دهید. عبارتهای متناظر مانند آموزش طراحی وب در کرج را نیز فراموش نکنید.

توجه داشته باشید رعایت چگالی در طراحی سایت و سئو سئو تاثیر بسیار مهمی خواهد گذاشت.