معایب طراحی سایت با تگ های منسوخ و قدیمی


با پیشرفت طراحی سایت و web design دردسر طراحان و برنامه نویسان نیز زیاد شده است به این دلیل که همیشه باید علم و دانش خود را بروز کنند. در سالهای قبل طراحی سایت به شیوه های دیگری انجام می گرفت که اگر در حال حاضر از آن تکنیک ها استفاده شود اعتبار تیم طراح آن زیر سوال می رود!
از بین رفتن تگ های منسوخ و ایجاد استاندارهای جامع در
طراحی وب سایت باعث شد که به طور ناخودآگاه همه سایت ها و شیوه طراحی سایت در یک مسیر واحد قدم بگذارند .


معایب تگ های منسوخ شده و قدیمی :

- عدم امکان ایجاد قابلیت رسپونسیو و واکنش گرایی:
بیشتر سایت های قدیمی دارای نسخه موبایل نیستند و یا اینکه سطح این واکنش گرایی بسیار پایین است.
- نا منظم بودن کدها و کلاس ها
به دلیل سلیقه ای بودن کدنویسی در این
طراحی سایت ، وجود کلاسهای بهینه نشده با عنوان های بی ربط به کرار در این وب سایت ها دیده می شود و این باعث می شود توسعه دهنده و ادیتور سایت دچار سردرگمی شود.

- تاثیر منفی بر سئو :

به دلیل به روز بودن گوگل با متد برنامه نویسی جدید ، خیلی وقت ها طراحی سایت با شیوه قدیمی از نگاه گوگل امری غیرعادی محسوب می شود . از طرفی دیگر از فاکتورهای جدید سئو وجود قابلیت رسپونسیو است که خب در سایتهای سطح زبان پایین این قابلیت وجود ندارد.

- خارج شدن از قواعد و استانداردهای w3
استانداردهایی در سایت w3 تعریف شده که می توانید بررسی کنید که آیا شما هم از این قواعد پیروی کرده اید یا خیر.

- برنامه نویسی سخت و پر زحمت :
با رعایت استانداردهای جدید
طراحی سایت هم طراحی وب سایت برای شما منظم و آسان تر می شود و هم توسعه دهنده و developer سایت شما.


و حالا دلیل محبوبیت در بین بعضی طراحان : به دلیل سهولت در گرفتن خروجی کد بدون در نظر گرفتن ظاهر آن در موبایل نزد بعضی افراد همچنان محبوبیت دارد.